Известие

Collapse
No announcement yet.

147 JTD 8v - грешка с датчика за високо налягане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
    На новия мотор е ревизирана главата. Долницата беше гледана и уж си беше запазена. Сегменти не са сменяни.
    С оригиналния мап съм. 2.5 показва компютъра, но той мери + атмосферното. Демек = 1.5 надув.
    Датчика мери това което е реалното. А атмосферното е 1 само в мега идеални условия. И ако турбото не работи в колектора ще е 1 на 31 февруари. Та тази ти мисъл като цяло е грешна
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
      Датчика мери това което е реалното. А атмосферното е 1 само в мега идеални условия. И ако турбото не работи в колектора ще е 1 на 31 февруари. Та тази ти мисъл като цяло е грешна
      Датчика кво мери няма значение. Аз взимам информацията от компютъра. Не съм я тествал с барометърче седнал на предния капак, преполагам си се досетил.
      Добре -0.957 щом държиш на точностите. За по удобно аз го смятам -1

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
        Датчика кво мери няма значение. Аз взимам информацията от компютъра. Не съм я тествал с барометърче седнал на предния капак, преполагам си се досетил.
        Добре -0.957 щом държиш на точностите. За по удобно аз го смятам -1
        Баш какво мери датчика си има значение. Преди месец моята от запушен датчик направо умря.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #49
          Компресията е чук. Имам още една две дреболии да оправя и другата седмица ще се заиграя с актуатора. От ауспуха и тряа да излизат ракети
          Ще пиша къв е резултата като я настроя

          Comment


          • #50
            Здравейте, колеги. Бях обещал да пиша резултати и да довърша темата.
            Заиграх се с актуатора. Направих му няколко оборота. Резултат имаше, но си беше играчка. След серия качване-сваляне-качване, успях да нацеля тънкия момент, хем да влиза бързо в буст, хем да смогва да и отрегулира пиковете и да не влиза в сервизен от пренадуване. (само актуатора, не ми стигна куража да пипна и стоп болта)
            Веднага се усети разликата, още преди да я донастроя. Колата почна да върви съвсем различно.
            Лага между предавките значително се скъси.

            Единственото разочароващо беше когато я замерих.
            С едно приятелче с който съм се замервал преди да сменя каквото и да било.
            Резултата показа, че все още си върви значително по-слабо от миналата година.
            Ама явно с тая турбина толкова (и тоя софт).

            Имам една идея за по нататък да и сложа разни веселби по дебитомера да и дойде горивото да видя кво става да си поиграя.

            Пък по-нататък, ако ме слуша и не се чупи, за коледа, Дядо Мраз може да и донесе кулер и ремап.
            Ама имам предчувствие, че няма да е много послушна

            Comment

            Working...
            X